fredag 17 maj 2013

Ny uppdatering angående Klippanfallet.

Jag kontaktade  socialnämndens ordförande när det felaktiga beslutet kom, efter mycket om och men. 
Fick detta svaret, och det är lite uppseendeväckande, jag har inte kontaktat dem som representant för  Svalöv/SD utan som god vän tll familjen.  ÄÄndå skriver han så här.
Individärenden handläggs mellan förvaltningen och individen.
Dessutom är det inte brukligt att politiker från andra kommuner lägger sig i varandras verksamheter.
Är faktiskt sugen på att få en fullmakt att följa med familjen. 
Jag hade idag  en dialog med en partikamrat angående försörjningstöd och regler som inte följs. hon tycker det är bra med någon som kan den snåriga regelljungeln.  Jag passade på att  inflika att oavsett var jag än är och i vilket sammanhang så kommer jag atlltid att stå på de svagas sida. Take it och leave it. 
 
Vid tangentbordet
Kågerödsmurveln 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar